Connect with us

Güncel

Ankara’da emniyet müdürlüğüne bombalı saldırı

İçişleri Bakanı Yerlikaya, İçişleri Bakanlığı Emniyet Genel Müdürlüğü giriş kapısı önüne bombalı saldırı düzenlendiğini açıkladı.

ankara

Ankara Kızılay yakınlarında patlama sesi ve ardından silah sesleri yükseldi. Sonrasında ambulans hareketliliği yaşandı. İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Emniyet Genel Müdürlüğü’ne bombalı saldırı gerçekleştirildiğini açıkladı.  

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabı üzerinden patlamaya dair açıklama yaptı.

Yerlikaya, Emniyet Genel Müdürlüğü giriş kapısı önüne 2 kişinin bombalı saldırı eyleminde bulunduğunu belirtti.

Açıklamada, bir kişinin kendisini patlattığını ve diğer kişinin de yaşamını yitirdiği belirtildi. 

Yerlikaya, ayrıca 2 emniyet mensubunun yaralandığını kaydetti. 



Haziran 2026
PSÇPCCP
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

More in Güncel