Connect with us

Güncel

Yıldırım işgal ettiği Çankaya Köşkü’nden çıkıyor

Başbakanlık makamının lağvedilmesinden sonra hukuksuz bir şekilde Çankaya Köşkü’nde kalmayı sürdüren Binali Yıldırım’ın köşkü boşaltacağı öğrenildi

Binali Yıldırım

Başbakanlık kurumunun lağvedilmesi sonrasında Çankaya Köşkü’nde kalmayı sürdüren Eski Başbakan Binali Yıldırım’ın köşkten ayrılacağı öğrenildi.

Görevinin bitmesine rağmen Çankaya Köşkü’nü terk etmemesi kamuoyu tarafından tepkiyle karşılanmıştı. Bir gazetecinin halen neden Çankaya Köşkü’nü ve Başbakanlık makam aracını kullandığı sorulduğunda kendini darbe geçirmiş bir başbakan olduğunu söyleyerek savunmuştu.

CHP İstanbul Milletvekili Mahmut Tanal tarafından da soru önergesi olarak gündeme getirilerek TBMM’ye Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay’ın cevaplaması talebiyle “Binali Yıldırım’ın köşkü neden henüz boşaltmadığına” dair bir yazılı soru önergesi vermişti. 

Türkiye gazetesinde yer alan habere göre Yıldırım’ın bu ay içerisinde Çankaya Köşkü’nü boşaltacağı belirtildi

Yıldırım’ın Dikmen’de bulunan evine yerleşeceği öğrenildi. Yıldırım’ın halen kullandığı başbakanlık dönemine ait makam aracını ne yapacağına dair ise henüz bir bilgi paylaşılmadı.



Haziran 2026
PSÇPCCP
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

More in Güncel