Connect with us

Güncel

Bir doktor daha Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybetti

İzmir Tabip Odası üyesi İç Hastalıkları Uzmanı Doktor Galip Berkan Dingiloğlu, koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle hayatını kaybetti

690x390cc izm 12 02 2020 dktor koona yasamini yitirdi1

Konak ilçesinde bulunan kendine ait muayenehanesinde çalışan Dingiloğlu’nun Kovid-19 şüphesiyle yaptırdığı test pozitif çıkmış ve tedavi altına alınmıştı. Dingiloğlu tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. 

İzmir Tabip Odası, Dingiloğlu’na ilişkin sosyal medya hesabında açıklama yaptı. Dingiloğlu’nun, kaybetmenin üzüntüsü içerisinde oldukları belirtilen açıklamada, “Ailesine, yakınlarına ve tüm sağlık çalışanlarına başsağlığı dileriz” denildi. 

Dr. Dingiloğlu’nun ölümü ile İzmir’de koronavürs sebebiyle vefat eden doktor sayısı 4’e yükseldi. Dr. Muharrem İdiz, Dr. Nuri İdiz ile Opr. Dr. Nihat Dayanıklı koronavirüs sebebiyle hayatını kaybetmişti.



Haziran 2026
PSÇPCCP
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

More in Güncel