Connect with us

Güncel

Belediye önünde çocuklarım aç diyerek kendini yakmaya çalıştı

Antep’te Büyükşehir Belediyesi’nden 2 yıl önce işten çıkarılan genç, belediye binası önünde “Çocuklarım aç” diyerek kendisini yakmaya çalıştı

antep isci yakma

Antep’te Büyükşehir Belediyesi’nden 2 yıl önce işten çıkarılan genç, belediye binası önünde “Çocuklarım aç” diyerek kendisini yakmaya çalıştı.

Mezopotanya Ajansı’nın haberine göre; Antep Büyükşehir Belediyesi’nden 2 yıl önce işten çıkarılan Ümit A. isimli yurttaş, bugün öğlen saatlerinde belediyenin önünde kendini yakmaya kalkıştı. Belediyenin önüne gelerek Belediye Başkanı Fatma Şahin’le görüşmek isteyen, talebi karşılanmayıp belediye binasına alınmayan Ümit A. elbiselerini çıkararak kendisini yakmaya kalkıştı.

‘2 yıldır işsizim’

Ümit A. kendisini yakmaya çalışırken yüklü miktarda borcu olduğunu belirterek, “Çocuklarım aç. 2 yıldır işsizim. Tazminatım bile verilmedi. İşsizlik maaşımı alamıyorum” diye bağırdığı öğrenildi.  

Kendisine yangın tüpüyle müdahale edilen Ümit A. polis gözetiminde hastaneye götürüldü.



Haziran 2026
PSÇPCCP
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

More in Güncel