Connect with us

Emek

Dev-Yapı İş’den ‘İnşaat İşçileri Geleceğini Konuşuyor’ forumu

DİSK’e bağlı Devrimci Yapı, İnşaat ve Yol İşçileri Sendikası (Dev-Yapı İş), 15-16 Haziran Büyük İşçi Direnişi’nin 50. yılında, “İnşaat İşçileri Geleceğini Konuşuyor” konulu forum düzenledi.

15921378473 (2)

DİSK’e bağlı Devrimci Yapı, İnşaat ve Yol İşçileri Sendikası (Dev-Yapı İş) 15-16 Haziran Büyük İşçi Direnişi’nin 50. yılında, “İnşaat İşçileri Geleceğini Konuşuyor” konulu forum düzenledi.

Kadıköy Yoğurtçu Parkı’nda yapılması planlanan forum, yağmur nedeniyle Eğitim-Sen 2 Nolu Şube’de gerçekleştirildi.

Etkinlikte, 15-16 Haziran İşçi Direnişi, işçilerin hayatları ve yeni mücadele olanakları değerlendirildi. 

Etkinlik’te konuşan Dev-Yapı İş Genel Başkanı Özgür Karabulut “15-16 Haziran işçi sınıfına çok büyük değerler kattı. 15-16 Haziran tüm dünyaya şunu gösterdi; işçi sınıfının hareketinin boyutlarını, yasalara bağlı kalmadan sınırlarını aşarak, militanca mücadele ettiğinde hak alabileceğini gösterdi” ifadelerini kullandı.

Tüm şantiyelerde komiteler kuracaklarını söyleyen Karabulut, “Bütün gücümüzü, Türkiye işçi sınıfının daha çok siyasallaşması için, 15-16 Haziranları yaratmak için ama bunları sonuç getirecek şekilde yapmak için planlayacağız” dedi.



Haziran 2026
PSÇPCCP
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

More in Emek