Connect with us

Güncel

Sağlık Bakanı Koca: İzole etmezsek kontrol şansımız olmaz

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 81 il sağlık müdürüyle yaptığı video konferans görüşmesinde, “Temas içindekileri izole etmezsek, hastalığı kontrol altına alma şansımız olmaz”

Sağlık Bakanı İzole etmezsek kontrol şansımız olmaz

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 81 il sağlık müdürüyle video konferans görüşmesi gerçekleştirdi. Dün saat 22.30’da başlayan ve 3 saat süren toplantıda, koronavirüs (Kovid-19) salgınına karşı illerde yürütülen çalışmalar değerlendirildi. Hastaların durumu, tedavi protokolleri, yoğun bakım doluluk oranları ve mevcut ihtiyaçlar ele alındı.

Koca, pozitif vakaların temaslılarının taranması konusunda hızlı hareket edilmesi gerektiğine vurgu yapan Koca, “Bu dönemde temas içinde olan kişileri izole edemezsek, hastalığı kontrol altına alma şansımız olmaz” diye uyardı. Sağlık Bakanı, tanı ve tedavi konusunda gecikme yaşanmaması gerektiğine işaret ederek, “Sağlık çalışanlarımızın koruyucu maske ve ekipmanları konusunda asla bir sorun olmamalı. Her geçen gün servislerimizin kapasitesini nasıl artıracağımıza bakmaya, yoğun bakım yataklarımızı daha reel kullanmaya, riskli olan hastayı yoğun bakım şartlarında takip etmeye gayret edelim” dedi. 

Koca, görüşmenin devamında il sağlık müdürlerinin sorularını yanıtladı.



Haziran 2026
PSÇPCCP
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

More in Güncel