Connect with us

Emek

21 gündür direnen Koç Üniversitesi Hastanesi işçileri kazandı

21 gündür direnişte olan Koç Üniversitesi Hastanesi işçileri taleplerinin kabul edildiğini duyurdu.

işçiler kazanım

Koç Üniversitesi Hastanesi işçilerinin direnişi kazanımla sonuçlandı. Ağır çalışma ve taşeron çalışma koşullarına, tacize, mobbinge itiraz edip Devrimci Sağlık İş sendikasına üye oldukları için Kod46’tan işten atılan Koç Üniversitesi Hastanesi işçileri hastane önünde 21 gündür direniyor.

Sosyal medya hesabından direnişi kazandıklarını duyuran işçiler, “tacizci müdürün gönderilmesi, çanta aramasının sonlandırılması, kıdem, sendikal tazminatların ödenmesi, Kod 46’dan işten çıkarılan işçinin kodunun değiştirilmesi” taleplerinin kabul edildiğini kaydetti.

İşçiler, 15.00’te direniş alanında yapacakları açıklamayla zaferlerini kutlayacak ve direnişi sonlandıracak.



Haziran 2026
PSÇPCCP
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

More in Emek