Connect with us

Dünya

Türkiye ile Ermenistan temsilcileri Moskova’da bir araya geldi

Türkiye ve Ermenistan arasında ‘normalleşme’ görüşmeleri için belirlenen özel temsilciler bugün Moskova’da bir araya geldi. 13 yıl sonra yapılan görüşmelerin önkoşulsuz olarak gerçekleşeceği belirtilmişti

Türkiye Ermenistan görüşmesinin ilki yapıldı

Türkiye’nin Ermenistan Özel Temsilcisi Büyükelçi Serdar Kılıç ile Ermenistan’ın Özel Temsilcisi Rubin Rubinyan, iki ülke arasındaki ilişkilerin normalleşmesi konusunu ele almak üzere, Rusya’nın başkenti Moskova’da bir araya geldi.

İkili görüşme, bir buçuk saat sürdü. Türk ve Ermeni tarafları arasında gerçekleşen görüşmenin içeriğine dair bilgi paylaşılmadı. 

Dışişleri Bakanlığı, Türkiye-Ermenistan normalleşme süreci ile ilgili ilk görüşmeye ilişkin, “Taraflar, müzakereleri tam normalleşme hedefiyle ön şart olmaksızın sürdürme hususunda mutabık kalmışlardır” açıklamasında bulundu.(AA)



Haziran 2026
PSÇPCCP
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

More in Dünya