Connect with us

Güncel

Sağlık Bakanlığı’nın pandemi hastanesi ilan ettiği özel hastanelerden korona fırsatçılığı

Sağlık Bakanlığı’nın koronavirüs salgınına karşı ‘pandemi hastaneleri’ olarak kullanılmasına dair düzenleme yaptığı özel hastaneler, hastalara binlerce liralık faturalar kesti.

5e7fbd3055427e0f10919252

İstanbul’un Maltepe ilçesindeki özel bir hastanede, koronavirüs belirtileriyle tedavi altına alınan ve testi pozitif çıkan O.Ş. ve ailesine tedavinin ardından 4 bin TL’ye yakın fatura kesildi.

Yetkililerin, Covid-19’a yakalanan O.Ş’nin aile bireylerine de test yapılması gerektiğini belirtmesi sonrası anne ve babasına da test yapıldı. İleri yaştaki anne ve babanın da koronavirüs belirtileri gösterdiği ve testi pozitif çıktığı gerekçesiyle onlar da hastaneye yatırıldı. Cumhuriyet’in haberine göre 3 hastanın da tedavisinin ardından, hastane yönetimi, hasta yakınlarına 3 bin 979 TL’lik fatura çıkardı.

Alo 184 böyle cevap verdi: para almayacaklar demedik

Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi Alo 184 hattına “özel hastanelerin pandemi hastanesi ilan edilmesine karşın tedaviyi parayla yaptığı” için şikâyette bulunan hastaya ise Bakanlıktan, “Pandemi hastanelerine ilişkin genelgede, özel hastanelerden para alınmayacağına dair düzenleme yok” yanıtı verildiği öğrenildi.



Haziran 2026
PSÇPCCP
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

More in Güncel