Connect with us

Güncel

İki doktor daha koronavirüs nedeniyle yaşamını yitirdi

Ankara’da çalışan Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Uzmanı Dr. Metin Kebapçı ve Diş Hekimi Önder Kuşakçıoğlu koronavirüs nedeniyle yaşamını yitirdi

İki doktor daha koronavirüs nedeniyle hayatını kaybetti

Ankara’da çalışan Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Uzmanı Dr. Metin Kebapçı ve Diş Hekimi Önder Kuşakçıoğlu Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi.

Türk Tabipleri Birliği (TTB), Ankara’da çalışan Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Uzmanı Dr. Metin Kebapçı’nın korona nedeniyle vefat ettiğini duyurdu. Kebapçı’nın Yenimahalle ilçesinde Özel Yeni Vizyon Tıp Merkezi’nde çalıştığı öğrenildi.

Ankara Dişhekimleri Odası da, Diş Hekimi Önder Kuşakçıoğlu’nu Covid-19 nedeniyle vefat ettiğini duyurdu. 49 yıldır diş hekimliği yapan Kuşakçıoğlu’nun Ankara’nın Çankaya ilçesinde özel muayenehanesi bulunuyordu.



Haziran 2026
PSÇPCCP
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

More in Güncel