Connect with us

Güncel

Eskişehir’de suya yüzde 70 zam

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (ESKİ) Genel Müdürlüğü Olağan Genel Kurul toplantısı sonrası alınan kararla Eskişehir’de kullanma suyuna oy çokluğu ile yüzde 70 zam yapıldı.

Eskişehir

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından kent genelinde suya yüzde 70 zam yapıldı

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (ESKİ) Genel Müdürlüğü genel kurulunda şebeke suyunun metreküpü 7,93 liradan 13,50’ye yükseltildi. Kurulda oy çokluğu ile alınan yüzde 70’lik zammın 28 Kasım tarihinden itibaren geçerli olacağı belirtildi.

Olağan genel kuruldaki görüşmelerin ardından zam teklifi oy çokluğu ile kabul edildi. 28 Kasım’dan itibaren geçerli olacak zamma göre şebeke suyunun metreküpü 7,93 liradan 13,50’ye yükseltildi.

Öte yandan zamdan sonra yurttaşlar kentin farklı noktalarındaki su yükleme makineleri önünde uzun kuyruklar oluşturarak su stokluyor.



Haziran 2026
PSÇPCCP
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

More in Güncel