Connect with us

Güncel

İki sağlık çalışanı daha koronavirüsten hayatını kaybetti

Ankara Tabip Odası yaptığı açıklamada, sağlık çalışanı Melek Erciyes ile Mehmet Çalışkan’ın Covid-19 nedeniyle hayatını kaybettiğini belirtti

iki saglik calisani daha koronavirusten hayatini kaybetti 804865 5

Ankara Tabip Odası (ATO) tarafından yapılan açıklamada, sağlık çalışanı Melek Erciyes ile Mehmet Çalışkan’ın Covid-19 nedeniyle hayatını kaybettiği belirtildi.

ATO’nun açıklamasında, “Çankırı Devlet Hastanesi görevli personellerinden Melek Erciyes koronavirüs nedeniyle hayatını kaybetmiştir. Ailesine, sevenlerine ve çalışma arkadaşlarına baş sağlığı diliyoruz. Sizleri unutmayacağız…” denildi.

Bursa’da da Ulusal Medikal Kurtarma Ekibi (UMKE) şoförü Mehmet Çalışkan’ın Covid-19 nedeniyle hayatını kaybettiği belirtildi. ATO’nun açıklamasında, “Bursa’da UMKE şoförü Mehmet Çalışkan koronavirüs nedeniyle hayatını kaybetti. Ailesine, sevenlerine ve meslektaşlarına baş sağlığı diliyoruz” ifadeleri yer aldı.



Haziran 2026
PSÇPCCP
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

More in Güncel