Connect with us

Güncel

İstanbul Valiliği orman girişlerinin 1 ay yasaklandığını duyurdu

İstanbul Valiliği, ormanlara girişi ve orman çevresinde mola ve piknik yapmayı 1 ay süreyle yasakladı.

istanbul valiligi

Ormana giriş yasaklanan iller arasında Gaziantep ve Çanakkale’den sonra İstanbul da eklendi.

İstanbul Valisi Ali Yerlikaya tarafından Twitter hesabından yapılan açıklamada, “Artan sıcaklar ve kuvvetli rüzgar nedeniyle 30 Temmuz-31 Ağustos tarihleri arasında ormanlara girmek, orman çevresinde ve içinde mola vermek, orman alanlarında piknik yapmak yasaklanmıştır” dedi.

Gaziantep ve Çanakkale’de de yasaklandı

Gaziantep valisi Davut Gül ve Çanakkale Valiliği de sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla ormanların giriş ve çıkışlara kapatıldığını açıkladı. Gaziantep Valisi, herkesi kurallara uymaya davet ederek, “Hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde seyir etmesi ve diğer sebeplerden dolayı Gaziantep genelinde ormanlara giriş çıkışlar 15.08.2021 tarihine kadar valilik tarafından yasaklanmıştır” dedi.



Haziran 2026
PSÇPCCP
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

More in Güncel