Connect with us

Güncel

TTB 4 doktorun daha Covid-19’dan yaşamını yitirdiğini duyurdu

TTB, 4 doktorun daha Covid-19’dan hayatını kaybettiğini açıkladı

unnamed file

TTB, 4 doktorun daha Covid-19’dan hayatını kaybettiğini açıkladı. Sosyal medya hesapları üzerinden açıklama yapan Türk Tabipler Birliği (TTB), ‘Bu sabah dört hekim arkadaşımızın ölüm haberi ile güne başladık’ paylaşımı yaptı.

Yaşamını yitiren hekimlerin isimleri şöyle;

Dr. Ferruh İlter, Dr. Mustafa Selek, Dr. Ahmet Zere, Dr. Mehmet Karakum



Haziran 2026
PSÇPCCP
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

More in Güncel