Connect with us

Güncel

Ankara’da 362 sağlık çalışanı Kovid-19’a yakalandı

Ankara Tabip Odası (ATO) Yönetim Kurulu tarafından yapılan çalışmaya göre, Ankara genelinde 362 sağlık emekçisine koronavirüs tanısı konuldu, bir diş hekimi hayatını kaybetti.

690x390cc ank 23 05 2020 ankara saglik calisani koronavirus

Ankara Tabip Odası (ATO) Yönetim Kurulu tarafından yapılan çalışmaya göre, 23 Mayıs itibariyle 362 sağlık emekçisinin koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı. Konuyla ilgili sosyal medyada paylaşım yapan oda yönetim kurulu, “23 Mayıs 2020 tarihi itibariyle Ankara Tabip Odası Yönetim Kurulu tarafından ulaşılan ve teyit edilen Covid-19 (+) tanısı alan sağlık çalışanlarının sayısı 362’ye yükselmiştir” diye belirtti.

Koronavirüs testi pozitif çıkan ve alanları tespit edilebilen 292 sağlık emekçisinin bölümlerine göre dağılımları şu şekilde: “75 uzman hekim, 42 asistan, 10 tıbbi sekreter, 4 diş hekimi, 1 işyeri hekimi, 48 hemşire, 25 acil tıp teknisyeni, 7 mutfak çalışanı, 3 güvenlik, 1 eczacı, 44 temizlik işçisi, 24 aile hekimi, 6 idari personel, 2 röntgen teknisyeni, hayatını kaybeden: 1 diş hekimi.”



Haziran 2026
PSÇPCCP
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

More in Güncel